Locaţii:
- Școala Gimnazială Deleni
- Grădinița cu Program Normal Deleni
- Şcoala Gimnazială Maxut
- Gradiniţa cu Program Normal Maxut
Şcoala Gimnazială Deleni, înfiinţată în anul 1896 dispune de o bază materială modernă, capabilă să răspundă exigenţelor impuse de Comunitate, în ceea ce priveşte procesul de predare-învăţare-evaluare.
MISIUNEA SCOLII
Promovarea potențialului, valorilor, tradițiilor și oamenilor într-un context actual, european pentru recunoașterea performanțelor
VIZIUNEA SCOLII
„Educație de calitate pentru cetățeni europeni”
1. RESURSE UMANE:
Locația Deleni
· Înv. Prescolar- 5 educatoare - 116 copii;
· Înv. Primar- 12 învăţători - 309 elevi;
· Înv. Gimnazial- 21 profesori – 246 elevi;
Locația Maxut
· Înv. Prescolar- 3 educatoare - 46 copii;
· Înv. Primar- 5 învăţători - 104 elevi;
· Înv. Gimnazial- 13 profesori – 111 elevi;
2. RESURSE MATERIALE:
· Săli de clasă/grupă – amenajate corespunzător;
· Săli de gimnastică;
· Laboratoare de informatică (AEL);
· Laborator de ştiinţe;
· Săli de bibliotecă;
· 1 sală-C.D.I.;
· Terenuri de sport.
3. C.D.Ş. (opţionale):
· Matematica distractiva
· Constuctii geometrice
· Reading and writing;
· Matematica in viata noastra;
· Educatie pentru sanatate;
· Micii apicultori;
· Matematica distractiva si ael;
· Lectura ca abilitatile de viata;
· Matematica pentru toti;
4. OFERTA EXTRACURRICULARĂ:
· Concursuri pe discipline;
· Vizite, excursii, drumeţii;
· Vizionare şi organizare de spectacole;
· Activităţi sportive: fotbal, handbal,tenis;
· Consultaţii şi meditaţii pentru elevii cu ritm lent de învăţare şi cei cu performanţe deosebite.
Programe derulate în şcoală:
1.„Împreună pentru copii”
2. Erasmus+
3. Cupa Respect
SCOPURI STRATEGICE
· Centrarea managementului resurselor umane pe recrutarea, motivarea şi reţinerea cadrelor didactice calificate tinere;
· Sprijinirea elevilor în vederea ameliorării rezultatelor şcolare (şanse egale în educaţie);
· Asigurarea accesului elevilor la tehnologia modernă de calcul şi comunicare;
· Conştientizarea părinţilor de rolul important pe care îl au în actul educaţiei;
· Valorificarea tradiţiilor locale în domeniul folclorului prin dezvoltarea curriculum-ului la decizia şcolii;
· Dezvoltarea bazei materiale în vederea realizării unui învăţământ de calitate.